loading...
ܓღ سایت سرگرمی نيك فان ܓღ
..:: خوش آمديد ::..



سلام!!


به سايت تفريحي نيك فان خوش آمديد!


براي تماس با مديريت با ايدي ياهو زير در تماس باشيد


ID : Dif5


 

Admin بازدید : 34 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

 

برف پاک کن خاطرات بیهوده جان میکند..!!!
یادتواین سوی شیشه است….

.

حواسم را هر کجا که پرت می کنم 
باز هم کنار تو می افتد…

.

 

..:: ~ بقیه در ادامه مطلب ~ ::..

زیاده از حد خود را تحت فشار نگذار،

بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را نداری. . .

.

.

.

کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواهم ؛

برعکس....برای این که میخواهمت, تنهایم...!

.

.

.


آرام مــ ــــیـــــــ ـــــ ــــــرومــــ ...

آنـچــنـان آرام کـه نـدانـی کـی رفـته ام!

امـا وقتـی جـای خـالی مــرا بــبـیـنی

آنـچــنــان سخــت رفـــتـــه ام کـــه

تمام عمر زمان رفتنم را فراموش نکنی...!

.

.

.

من بودم و تنهایی و یک راه بی انتها
یک عالم گله و خدایی بی ادعا
گم شده بودم میان دیروز و فردا
تا تو را یافتم.. با تو خودم را یافتم

.

.

.


چقدر صبور بود فالگیری

که امروزم را در طالعم دید ولی....

" هیچ " نگفت...

.

.

.


كـــاش ميـدانستــى چـِـه لـِـذتــى دارد
وقتــى كـِــه ميشــود خِيــــانَــت كـــرد...
و نَكـــــرد..

 

.

.

.

هـَمـیـشــه ...
زمــِسـتـان کــه مـی رود،
یک چـیـز هــایـی جـا مـی مـانـَد
مـَثـلا چــَتـری در ایـسـتـگــاه قــَـطـار ...
نـگـاهـی پــُـشـت بـُخـار شـیـشـه ...
و رَد پـایـی روی بـَـرفــــ ..

.

.

.


میگویند دنیا زندانی بیش نیستـ
کـــــــــاش حبسِ اَبَـــد ببُرند برایمان
و تو هم سلولیِ من باشی

.

.

.


پــــلاک
کوچـــه ، حـــتــــی آدرس
خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام
چه فایــــده ،
یــــاد تــــــــــــــو
در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های
این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی
پـــیــــدا می کـــنـــد…

.

.

.

 

 

*من رسمِ دلم مثل نان نیست*
که گرمش در سفره دل باشد و سرد و بیاتش سهم نمکی !
.

.

.


چه گرمای حضورت
چه سرمای نبودنت را
دوســـــــــت دارم . . .

.

.

.

به حرمت خاطرمون، به دوری فاصلمون
به تنگی رابطمون، دلتنگتم ای مهربون

.

.

.

کاش می دانستم دوست داشتن را چگونه دوست داری تا همانگونه دوستت بدارم.
فاصله حکم دیواریست برای ندیدن، ولی ندیدن هرگز حکم فراموشی نیست…
به یادتم

.

.

.

برای مرگ من
نفسَ م را نه !!
چشمانت را بگیرى
تمام شده ام

.

.

.

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک،
مهم این است که آن قدر مرد باشی که پای حرفت بایستی،
این روزها دهان هر نامردی بوی گند ” دوستت دارم ” می دهد!

.

.

.

حواسم را هر کجا که پرت می کنم 
باز هم کنار تو می افتد…

.

.

.

ما شاخه ای از ایل شقا یق هستیم
با دردسر عشق موافق هستیم
از پرده چرا سخن بگویم حاشا
بگذار بدانند که عاشق هستیم

.

.

.

برف پاک کن خاطرات بیهوده جان میکند..!!!
یادتواین سوی شیشه است….

.

.

.

تو را مرور می کنم، تا خاموشی مان نشان از فراموشی مان نباشد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرت درباره ي سايت چيه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 523
  • بازدید سال : 3,031
  • بازدید کلی : 9,747
  • کدهای اختصاصی
    بیست اسکریپتکد جملات پــ نــ پــ


    هدایت به بالا

    ..:: تبليغات ::.