loading...
ܓღ سایت سرگرمی نيك فان ܓღ
..:: خوش آمديد ::..



سلام!!


به سايت تفريحي نيك فان خوش آمديد!


براي تماس با مديريت با ايدي ياهو زير در تماس باشيد


ID : Dif5


 

Admin بازدید : 57 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

 



به یارو میگم حاجی

 بزن تو دنده من هول میدم روشن شه

میگه بزنم ۲ ؟

 پَـــ نَ پَـــ بزن ۳فوتبال داره !

 

..:: ~ بقیه در ادامه مطلب ~ ::..

 

رفتم مرغ فروشی

به فروشنده میگم بال دارین

میگه بال مرغ؟

پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما

 چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم !

.

.

.

مامانم سفره پهن کرده بود

بهش گفتم میخوای شام بیاری؟

گفت: پـَــــــــ نَ پَـــــــــ میخوام گلای سفره رو اب بدم !

.

.

.

دوستم تو خونه خوابیده بود

داداشم ازراه اومده میگه خوابه؟

میگم پَـــ نَ پَـــ رفته

رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!

.

.

.

سر سفره عقد

 حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟

عروس: پـَـ نـَـ پـَـ  متهمی !

.

.

.

به معلممون میگم

 آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟

 میگه واجبه ؟!

پ ن پ مستحبه !!

.

.

.

همسایمون عروسی داشتن

دوستم خونمون بود هی سروصداشون میومد

دوستم گفت عروسیه؟

 پـَـ نـَـ پـَـ همسایمون سرخ پوسته مراسم خاص خودشونه !

.

.

.

رفیقم اومده خونمون!

 وضو گرفته میخواد نماز بخونه!

می پرسه قبله کدوم طرفه؟!

.

.

.

میگم:میخوای نماز بخونی؟!

 میگه: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم!

.

.

.

رفتم درمونگاه

 منشیه میگه : مریض شمایید؟

گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم!

.

.

.

رفتم رستوران

 یارو میگه غذا میل دارید قربان؟

پ نه پ اومدم ببینم اینجا حقوق خوبه؟

از کارت راضی هستی یا نه !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرت درباره ي سايت چيه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 2,585
  • بازدید کلی : 9,301
  • کدهای اختصاصی
    بیست اسکریپتکد جملات پــ نــ پــ


    هدایت به بالا

    ..:: تبليغات ::.