loading...
ܓღ سایت سرگرمی نيك فان ܓღ
..:: خوش آمديد ::..



سلام!!


به سايت تفريحي نيك فان خوش آمديد!


براي تماس با مديريت با ايدي ياهو زير در تماس باشيد


ID : Dif5


 

Admin بازدید : 41 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

دهن منو وا نکن چیست ؟

تهدیدی تو خالی که معمولا با جملۀ " دهنتو وا کن ببینم چه گ...هی میخوای بخوری" خاتمه می یابد

 

..:: ~ بقیه در ادامه مطلب ~ ::..

 

نــــه مشــــروب میخورم
...نــــه ولــــگردم
نـــــه اهــــل پارتــــی و مهمونیــــــم ...
نـــــه اهــــل رفیــــق بازیـــــم و نه دوست دختری دارم...

.................................
 

خدایــا هــــدفت از خلق من چــــی بوده دقیقــــا !؟
قــــراره چیکار کنم به چی منـــصوب بشــــم!؟
فکر کنم من قرار شماها رو ارشاد کنم؟
ینی همچین آدم پاکی هستم من :|

.................................
دهن منو وا نکن چیست ؟

تهدیدی تو خالی که معمولا با جملۀ " دهنتو وا کن ببینم چه گ...هی میخوای بخوری" خاتمه می یابد

 

.................................


یـا حـق بـا مـنـه :|

یـا تـو نـمیفهمی کــه حــق بـــا مـنـه :|

یـا اونـقـد مـیـزنـمـت کـه بـفـهـمی حـق بـا مـنـه :|

:)))))))))

 

.................................

 

دیروز به مخاطب خاصم اس ام اس دادم که

عزیزم من رسیدم به خونتون... چن دقیقه ایگذشت جواب نداد.گفتم بزار یه اس دیگه بهش بزنم که چشم افتاد به اس ام اس قبلیم دیدم (س) رسیدمو ننوشتم
هیچی دیگه الان دارم خاطراتمونو مرور میکنم
 
.................................
انواع شکست از نگاه پسرا:
شکست عشقی: مهربون ترین دوست دخترت ولت کنه!
شکست اقتصادی: پولدار ترین دوست دخترت ولت کنه!
شکست سیاسی: عاقل ترین دوست دخترت ولت کنه!
.................................
 

 
  سلامتى دخدرى که تو خیابون بنز براش بوق زد ، سرشو انداخت پایین و به راننده گفت 

گمشو ,کصافط من پسرم ، فقط موهام بلنده ، یکمم زیر ابرو برداشتم

 

.................................

 

,وقتی یک زن خوب کار می‌کنه میگن مثل مرد کار می‌کنه
...اما وقتی یک مرد خوب کار می‌کنه میگن مثل خر کار می‌کنه

.................................
تخم مرغ دانه ای 350 تومان!!!

نیمرو را به خاطر بسپار !

دانشجو مُردنیست !
.................................

دیروز رفتم یه بطری آب خریدم مردم طوری نگا نگا میکردن انگار نون خریدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرت درباره ي سايت چيه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 3,017
  • بازدید کلی : 9,733
  • کدهای اختصاصی
    بیست اسکریپتکد جملات پــ نــ پــ


    هدایت به بالا

    ..:: تبليغات ::.